Trevlig helg, äntligen friska, engagerande i försvunna Pierre..........

Imorgon gryr en ny vecka.
Måndag den 12 mars.
det låter vår i mina öron.
Ju närmare April vi kommer ju närmare kommer
ju våren och dess värme.
Och längre bort kommer alla SJUKDOMAR!!!!
Ni må tro att jag längtar.....

Helgen flög förbi. Lika fort som veckan.
Och ÄNTLIGEN känns det som
vi alla är friska.
Jag är trött och lite stel i nacken....men frisk.
Så i morgon blir det lång jobbdag igen.




Helgen som i sin helhet har varit
så otroligt trevlig med väldigt många
goa vänner på besök, har till viss del också varit väldigt ovanlig.

Ingen kan nog ha undgått att höra eller läsa om Pierre Nillson som
försvann förra helgen efter en fest.
han är är fortfarande inte funnen.
Frågorna är många och för familjen måste detta vara fruktansvärt.
Att inte få svar på alla sina frågor.
Både jag och Tinus har börjat engagera oss en del i detta.
Igår natt var han ute på natten och sökte på platser
som kunde kopplas till hans försvinnande.
Inte själv självklart utan tillsammans med flera andra.
Idag begav vi oss båda två ut för att i dagsljus
försöka kunna få se spår som är svåra att tyda i mörker.

Även våra frågor är många.

Vad har hänt?
var finns han?
Varför blev han avvisad från festen?
Vart tog han vägen där efter?

På facebook finns en grupp som heter FÖRSVUNNEN Pierre Nilsson
Där kan man följa allt som händer. Även ta del och lämna tips om det är något man vet.
Där står även platser där man kan mötas upp om man vill vara med
och söka efter honom.

Nu håller vi tummarna för att familjen snart kan få svar på
alla sina frågor och äntligen få komma till ro.
Och självklart hoppas jag att de hittar honom vid liv. Snarast.

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?