UPPDATERING!!

Jag har idag varit i kontakt med en politiker vid namn Tord Karlsson.
Han tyckte att mitt ärende angående ersättning från Försäkringskassan när något sådanthär händer
var viktigt att ta upp. Men för att frågan skulle komma högra upp
så skickade han vidare mit mail till en kvinna vid namn Gunilla Carlsson som är ordförande i ett av riksdagens utskott. Nu inväntar jag bara svar från henne.
Jag var även i kontakt med skolsköterskan som också tyckte att det lät underligt att inte försäkringskassan 
kunde betala ut ersättning vid dessa situationer.
Hon i sin tur var jätte tacksam över att jag ringt och tagit upp frågan.
Hon lovade att ta upp den på elevhälsans möte under eftermiddagen.
För detta måste göras något åt.
 
Känner verkligen att alla jag pratat med hittils bemött mig väl och 
förstår det jag vill komma fram till.
 
Jag är jätte tacksam för erat stöd där ute och för alla som liksom jag vill
vara med och engagera sig.
En tjej har kontaktat mig via mail och vi skall se till
att träffas för att bolla ideer tillsammans.
NÅGON MER SOM ÄR INTRESSERAD?
 
HÖR GÄRNA EV ER.
 
STOR KRAM OCH TACK TILL ER ALLA.
 
♥♥♥
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?