Mobilblogg

Tisdag morgon. Klockan är inte mer än 5.42 men ändå fylls Friggagatan och Svingeln av bilar och folk i rörelse till arbete. Jag tänkte nu att istället för att sitta slukad i en bok som är det jag brukar göra på väg till jobbet,så skall jag testa 2012 års teknik. MOBILBLOGGA!!! Vi vill ju inte släcka teknikens nyfikenhet gör våra barn....då är det nog dags att jag lär mig detta med. Får se om vi lyckats....... Trots att klockan ringde 4.50 så känner jag mig relativt pigg. Ljuset börjar sakta vakna till liv och man hör faktiskt fågelkvitter. Det är bara 5 grader men någonstans tror jag att värmen kommer krypandes snart med och framåt eftermiddagen så har vi sköna värme som igår. Njut av våren. Kram Den är allt för sen och jag börjar bli litr stressad. För om 15

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?