TRÖTT

Om jag skrev igår att jag vill vända tillbaks
dygnsrytmen så menar
jag på alla andra sätt än det här.
Sömntimmarna i natt har varit allt för få.
Nova har säkert vaknat till ett tjugotal gånger i natt,
sedan beslutade hon också att natten var över 06.45.
Det var bara att traska upp.
Tinus tillbringar en hel massa timmar i nya huset bland målarfärg
 och spackel så jag känner att han behövde en hel del sömn.
Men om sanningen skall fram så är jag nu helt slut.
Ögonlocken är blytunga och tålamodet är allt
annat än på topp.
När jag menar att jag vill vända dygnet igen så innefattar det
en hel natts sömn.
Då kan jag absolut mer än gärna gå upp vid sju.



Just idag blir det inte så mycket mer bloggande.
Inte för tillfället i alla fall.
Nova sover, Emil är med Tinus i huset och Embla hos en kompis.
Jag passar på att vila istället.

Stor kram till er♥

  anci

Vilken underbar bild på kattungen!!!

Hoppas din flytt gick bra!

Anci

 2012-01-30     10:49:35
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?