Men va f......

JA JAG VET ATT DET BARA ÄR MARS.......
Men vad är detta?
Hela marken är ju vit av detta kalla, äkliga och blöta täcke.
Vem har beställt mer snö?
Vem ville ha bort fågelkvitter och barmark?
Vem ville få bort vårkänslorna?
Inte var det jag i alla fall.
Jag visste redan igår att snön tänkte dyka upp idag.
Men på något sätt så hoppades jag så innerligt att den skulle ångra
sig och kanske dra till kallare breddgrader.
Inte till vår i Göteborg.
Nu är det i vilket fall som helst bara att gilla läget
och hoppas att detta smälter bort fort som bara den.
För förra helgen gick mina vinterskor sönder
och jag TÄNKER INTE köpa nya.
Måste nog ta ett allvarligt snack med Fader frost.



Idag är det i vilket fall fredag.
Lite uppiggande i vardagen i alla fall.
Om några timmar skall jag hämta
Emil och Embla.
Nova dyker nog upp om några timmar med sin farmor och farfar också.
Ikväll är det hockeyträning.
Efter det skall Embla lämnas hos mormor och morfar.
Hon vill ju inte under några omständigheter följa med
på hockeycupen i morgon.

I morgon tillbringar jag ett antal timmar
ute på Öckerö med ett gäng
glada 8 åringar och kanske en och annan
trött förälder.
Samlingen är redan klockan 7 ute på Öckerö.
Färjan går 06.35 från Lilla varholmen.
Med andra ord..... JÄTTE TIDIGT!



Nu blir det frukost.
Njut av den snöiga dagen....
så gott nu kan.
KRAM♥

  lovisa

fin design:d

 2011-03-18     14:19:06    URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
  lovisa

sv: men tack så mkt:)

 2011-03-18     16:21:51    URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?