Kämparglöd

Måste bara skriva att det verkligen är kul
när folk lägger märke till att man
gått ner i vikt.
När man får höra kommentarer som
att man ser bra ut och att det verkligen syns.
Denna veckan har jag faktiskt fått sådana kommentarer.
Och det känns lika skönt alla gångerna.
Även om man ser resultatet på vågen så kan
det ibland vara svårt att se sig själv i spegeln.
Jag ser inte att jag tappat en massa kilon.
I spegeln ser jag fortfarande lika pluffsig ut.
Men jag märker ju på kläderna och självklart på vågen.
Men när någon annan ser det och kommenterar det....
ja då fylls den där motivationsbägaren på
ännu lite mer.
Kämparglöden blir större och större.
Tackar för alla fina kommentarer jag fått denna veckan.
NI SKALL VETA ATT DE VERKLIGEN VÄRMER.
Och nu är det inte långt kvar.

KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?