Bloggarlusten tillbaks

Har verkligen inte haft någon bloggarlust alls.
Den har varit som bortblåst.
Men nu är jag här igen.
trött som skam eftersom Novas natt var hopplös.
Vaknade och grät i omgångar.
Vet egentligen inte vad som var fel.
tror inte det var magknip men vet inte heller vad det var.
Hoppas nu på att nästa natt blir bättre.

Idag är det ivilket fall som helst måndag.
VÄGNING!!
Denna veckan stod jag still.
varken plus eller minus.
Känns helt okej efter en vecka med
en hel del fikabesök.
Bra jobbat av mig tycker jag nog.

Måndag betyder även att barnen åker
till sin pappa.
Men de komme redan på fredag igen.
En kort vecka borta.
Och liksom denna helgen blir nästa helg
lika full av hockey igen.
Hela helgen är hockeyfull.
det är kul med hockey och jag
älskar att se honom njuta så som han gör på plan.
Men visst är det även jobbig.
Det tar både tid och energi.
men sart är det sommar uppehåll.
Sista cupen på lördag.
Ute på öckerö.
Hoppas på vinst denna gången.



Nu tänker jag ta en kopp kaffe och krypa upp i soffan
en liten stund innan kudden får sällskap.
Godnatt mina vänner.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?