Jag lever........

Min bloggínsperation har mer
eller mindra tagit semester.
Jag finner ingen insperation alls
till att blogga eller hitta ideer.
Ber ännu en gång om ursäkt för detta.
Jag hoppas snart på att komma tillbaka
men tveksam till att jag hittar det.
Tror helt enkelt att min hjärna tagit lite semester.

Inser att det hänt en del sedan sist jag var inne.
Men kan faktiskt inte minnas alls vad som hänt

 Nova har lärt sig gå. 10 månader gammal
precis som Emil.
Jätte gulligt traskar hon fram överallt.
Båda armarna rätt upp i luften för att
hålla balansen. Rätt som det är så trillar hon...men snabbt upp igen.

 Världens finaste Emma har kommit hem från Umeå.
ÄNTLIGEN. Och hela sommaren skall hon stanna här.

Simskolan är över för denna gången (till Emblas lycka)
men tyvärr har hon en termin kvar. Till henns förtret.

I morgon skall alla tre barnen sova hos mormor och morfar.
Två nätter medan jag och Tinus sätter oss
på flyget till huvudstaden i morgon bitti
för att fira Tinus lillasyster som fyllde 30 förra veckan.
30 årsfest skall bli hur kul som helst.
Och då passar vi även på att ta en extra dag
i Stockholm för lite mys.
När vi kommer hem på söndag eftermiddag skall vi
direkt på kalas hos världens bästa pappa som fyller år.

Känner på mig att detta blir en riktigt bra helg.

Nu blir det lite Criminal minds innan sängen
får sällskap.
Kram på er!!

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?