Längtar.....

Nu är den snart här.....
...efterlängtade fredag.
Idag har partytopen inhandlats och
mitt humör är verkligen på TOPP.
I MORGON ÄR DET ÄNTLIGEN FREDAG.



Just nu sitter jag och tittar på Tinus som har fullt
upp med att packa alla sina saker inför hans segling.
5 killar på en segelbåt.
Håller tummarna för fint väder och hoppas
verkligen att de får jätte kul.
Det är han värd.
Det är vi båda värda.
Och barnen kommer bli ompysslade ordentligt där de är.

Idag tog mamma med mig och
alla barnen till Allum.
Jag har lyckats att tappa bort den ena av Novas sandaler.
Helt hopplöst och väldigt irriterande.
Så det blev till att köpa ett par nya.
Aningen bättre men också en aning dyrare.
(eftersom jag vann de andra på tradera)
Dessa fina blev det denna gången.


I dag på torget såg jag en ganska söt tjej som
hade på sig en One piece.
Jag måste bara få säga att jag tycker att de ser ut som
Teletubbies när de traskar runt i de.
jag kan förstå att man har de hemma men
in te på stan.
Självklart gör alla precis som de vill.
Och smaken är ju som baken.....





ÄR DET BARA JAG SOM SER LIKHETEN?

Njut nu av sommarvärmen.
KRAM

  Kicki

Ha ha...Precis!Tycker också dom ser ut som tubbisar.Mina två stora har varsinn,men dom är förbjudna att ha dom någonannanstans än hemma :) Ha en skön helg! KRAM

 2011-07-07     22:59:20
  Sofia

HAhahahahahaha! Håller fullständigt med dig.. När jag flög från Turkiet så hade jag fyra framför mig, alla i olika färger och det var ju omöjligt att inte tänka på Tubbisarna :))

 2011-07-12     22:44:59    URL: http://thenewshitintown.blogg.se/
  Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

 2011-07-20     04:30:10    URL: http://smsalåna.nu
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?