Award

Jag har fått en award av snälla ANNA.
Jag tycker det är jätte kul att få awards
men denna var nog det svåraste jag kunde få.
Jag skall skriva 8 saker om mig själv som ni kanske inte vet.
Ja en del kanske vet det men inte alla.
Jag gör ett försök och TACK ANNA!!

1. Jag har flyttat 7 gånger i mitt liv. En gång med mina föräldrar och 6
på egen hand. Det kommer bli minst en gång till i alla fall.

2. Har alltid velat ha 4 barn. Ända från det jag jobbade som
barnflicka när jag var väldigt ung.

3. Jag hatar disktrasor. De är äkliga och luktar ofta illa.
Kan inte kalla det en fobi men lite skrämmande är de.

4. Jag har sprungit rätt in i magnus Uggla en gång
när jag var på besök i stockholm. Saken var att jag inte fattade att
det var han förens efter.

5. Jag spelade blockflöjt som barn men blev avstängd pga dåligt uppförande.
Läraren sa att jag var välkommen tillbaka om jag bad om ursäkt.
Jag gjorde aldrig det så där tog min karriär slut.

6. Spindlar är det värsta djur jag vet. Och fråga mig
inte varför.....de bara är det.

7. Jag avskyr att laga mat ensam. Är man två är det ganska trevligt
men när jag är ensamn gör jag det enbart för att barnen behöver mat
eller så hoppar jag över det.

8. Jag är släkt med en känd fotbollsspelare. han är med i landslaget. Jag tänker dock inte skriva hans namn här och ni som vet  får hålla det för er själva.



KRAM OCH ÄNNU EN GÅNG TACK ANNA!!
Jag skickar dock inte vidare den.

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?