KIROPRAKTOR....SNARAST

KIROPRAKTOR SÖKES....OCH DET ÄR SNABBT.
Min nacke är så fruktansvärt stel och värken går
upp i huvudet och ger en jobbig huvudvärk.
Det går fantastiskt bra så länge jag har en
värktablett i kroppen. Då mår jag prima.
Men så fort den slutar värka så känner man hur
den molnade värken i nacke och huvud smyger sig på.
Verkligen jätte jobbigt.
I natt hade Nova en fantastisk natt. Somnade 19.45 och
vaknade först 08.00 i morse. Ändå
fick jag inte sömnen som jag behövde.
Nacken gjorde ont hur jag än låg och var det inte det så var
det t som snarkade.
Med andra ord en riktigt tuff natt.
Fast i vilket fall som helst så känner jag mig inte alls trött.
Troligen har jag fått en massa energi när jag fyllt
på den sociala bägaren två dagar i rad på Öppna förskolan.



I morse när jag väl kommit upp ur sängen.
Stel som en pinne så fick jag se att det kommit
ännu mer snö under natten.
NEEEEEEJ!!!!!
Jag vill verkligen inte ha mer snö nu.
Och ni får tycka att jag är grinig eller negativ men
just nu orkar jag inte med mer snö.
Det är mer eller mindre ett motionspass att gå med vagnen i snön
(ja jag vet att jag behöver träna men finns roligare allternativ)
Snövallarna är enorma och det går knappt att ta sig över de.
Under är det läskig is så jag vet inte hur många gånger jag
är på väg att sätta mig på rumpan.
Det tar en evighet att ta sig fram. Och det är kallt också.
NÄ NU VILL JAG HA SOMMAR OCH SOL.
Kan faktiskt nöja mig med vår om det är för mycket begärt med sommar.
Men längtar after att köra vagnen på barmark igen.
Utan att svära hundra gånger.




Nu skall jag se till att fixa lite mat.
Nova sover (fått ner sömnen till bara två ggr/dag)
Emil leker med en kompis och Embla har sin kusin här.

Ett perfekt tillfälle att få laga mat i lugn och ro.
Ta väl hand om er där ute.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?