Snabbhelg

GAHHHHHHHHH......
Hela inlägget som jag skrivit försvann.
Jag råkade trycka på fel knapp och
tyvärr har något hänt och inget sparades.
Nu är jag verkligen skitsur.
Jag orkar inte skriva om allt igen
så det blir lite förkortat av allt.

Helgen som var, var verkligen helt fantastisk.
Fast tyvärr tog den slut allt för fort.

Lördagen började med Baby & barnmässan som
ägde rum här i Göteborg-
självklart ville jag dit och Tinus fick jag med mig.
Men jag blev riktigt besviken.
Mässan är verkligen överskattad.
Så mycket tjat för så lite.
Men jag kom i vilket fall därifrån med
massa presenter och gratisartiklar.
Köpte bara en mössa och en t-shirt från Nova star.



(Var ju bara tvungen eftersom Novas initialer är NS)

Trots en liten besvikelse över mässan så fortsatte
vi vår trevliga lördag med kaffe hos mina föräldrar.
På kvällen passade jag och Tinus på att
ha lite mysig middag tillsammans.
God mat, lite vin och Körslaget.
Allt hade varit helt perfekt om inte vår lilla
prinsessa hade haft ännu en strulig kväll/natt.
Det blev en massa avbrott för att stoppa i napp och trösta.


I morse startade vi denna soliga sköna dag med storstädning.
Visst kunde man gjort roligare saker men det är så himla skönt
när det är klart. Och eftersom jag och all tre barnen
skall ha påsklov denna veckan, så ville vi ha det klart. Då slipper vi
ägna någon av våra lediga dagar till storstädning.
Vi kan bara ha lov.
Är man två så går städningen relativt fort. Det gjorde
att vi hann med en lunch hos Tinus föräldrar.
Eftersom de också hade sol så blev det även
en skön promenad till Tinus syter i det fina vädret.

Barnens påsklov börjar i morgon. Därför hämtade
vi de redan idag (de skulle kommit i morgon) så att
de skall slippa gå upp så fruktansvärt tidigt i morgon.
När alla var på plats passade vi på
att tillbringa en stund på lekplatsen.
Man måste ju suga i sig av alla soltimmar man kan.




Godnatt mina vänner.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?