fort, fort, fort

Ännu en helg har passerat i revy.
Fy vad fort det går.
Sista kalaset för Emil som faktiskt fyllde 2 oktober.
Men det blev ett lyckat barnkalas i vilket fall.
Det roliga är att trots att man noga skrivit sista o.s.a på inbjudningskorten
så var det ändå tre stycken som dök upp
utan att medelat om de skulle komma eller ej.
Det var bara ren tur att vi hade gjort fler godispåsar
och skatter till skattjakten.
Men det blev ett lyckat kalas och
Emil är nu färdigfirad för detta året.

Idag är det jag och mina flickor som är hemma.
Emil är i skolan (trots att han absolut inte ville idag)
Han var väldigt sur när han
var tvungen att gå iväg på morgonen och
Embla fick lov att vara hemma.
Jag fick en väldigt ond blick när
jag förklarade att han faktiskt har minst 10 år kvar
att gå i skolan.
Inte populärt alls.


Nu är det dags för lite lunch innan vi skall ut i det kyliga men fina höstvädret igen.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?