Fången i ensamheten?

Idag känner jag mig mer eller mindre som en fånge i mitt eget hem.
Det kommer springa massa farbröder här.
Fram och tillbaks. Ett antal gånger.
De skall kolla ventilationen.
Detta hade vi glömt och kom hastigt på det igår.
Bara att hålla sig hemma.
Fast å andra sidan är det nog inte så dumt med en
dags vila till. Förkylningen är ju absolut bättre men
skadar nog inte att ta det lite lugnt idag.

Därför hoppas jag på lite trevligare besök på kvällen
av Sofia och martin. (novas faster och farbror)
Sushi och ja varför inte ett glas vitt vin.


Imorgon hoppas jag verkligen att jag mår bättre, för då tar jag och Nova oss en tur till Dtenungsund och hälsar på Annette och Isabella.
Tinus kommer efter jobbet han också.
Skall bli jätte mysigt så jag skall göra allt för att
kurera mig ordentligt idag.

Igår skrev jag lite om Cancer. Att jag tyckte man skulle
lägga fokus på all typ av Cancer.
Detta betydde INTE att jag tyckte det var dumt att bara samla in pengar till
bröstcancer.
Utan det är en jätte bra grej. Självklart skalll man samla in pengar
för den typ av forskning.
Men det jag menade var att det finns så många olika typer
och att forskningen för cancer(oavsett typ) behöver
stöd i forskningen.

En väldigt nära släkting till mig är svårt sjuk i cancer.
Och det är varken bröst eller prostata cancer.
Jag önskar så fruktansvärt att det fanns ett botemedel mot detta.
Det gör det nog tyvärr inte men med hjälp av insamlingar
av alla dess slag så kanske så småningom, inom en framtid
kommer det finnas hjälp att få.

MEN SJÄLVKLART ÄR INSAMLINGAR MOT BRÖSTCANCER,
PROSTATACANCER OCH ALL ANNAN TYP AV CANCER
JÄTTE BRA.

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?