Jag ger inte upp!

Trots att jag var mer eller mindre att vrak i morse så slutade
denna sköna onsdag riktigt bra.
Nova var på toppenhumör och sov som hon brukar under dagen.
När hon var vaken så sprudlade hon av små ljud och leenden.
Babygymmet var återigen kul och även att sitta i babysittern.
Efter fika, öppet hus på skolan, ett besök på skateboardrampen, middag och mys så
sover nu alla tre barnen.
 Klockan är bara 20.43 så natten har ännu många timmar kvar. Men till
skillnad från igår så somnade Nova utan tårar i sin säng.
Precis som hon brukar.
När man lägger ner henne och lägger snutten jämte
henne så kryper hon ihop (oftast lägger hon sig på sidan), tar nappen och somnar.
I går var allt bara jobigt för henne. Hon skrek och hittade inte alls ro att somna.
Varken snutte eller napp var intressanta.
Nu håller vi tummarna stenhårt att natten slutar som den börjar.
Med en lugn Nova. Och många timmars sömn för mamma.
Jag återkommer i morgon och berättar hur det gick.
Sov gott alla där ute.
För det hoppas jag att jag skall.
Jag vägrar att ge upp.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?