Helgblogg

Det blev en IPHONE!
Efter mycket övervägande fram och tillbaks och
mycket diskussioner med olika säljare
så vägde iphonen över Ericsson X10.
Så en Iphone 3Gs är inskaffad. Just nu försöker jag klura ut hur den funkar.
Tur att jag har en man som är iphone tokig så han kan vara
mitt dygnet runt support.
Men jag tror jag är nöjd.



Vår älskade (just nu hatade) bil har ju gått sönder.
Och efter koll från verkstaden berättade de att det var turbon som gått sönder.
JAHA.....där försvann de pengarna då.
Och det är ju lite så att vi har annat att köpa denna månaden också.
Barnvagnen, bilbarnstolen, spjälsängen och allt annat som skall till.
Så detta med en trasig turbo kom ju allt annat än lägligt.
Men det är väll bara att betala och se glad ut.
tack och lov så får vi fortfarande låna Martins bil.
För vår blir nog inte klar förens nästa vecka någon gång.



Nu är Tinus på jobbet. Lördagsjobb idag.
Men som tur var så är han ledig i morgon.
Då skall vi fira lite morsdag.
Eller jag skall fira min älskade mamma.
Mina barn är ju inte här denna helgen.
Men jag tror att de tänker på
mig ändå.
Men min mamma skall få firas.
 

Ha en riktigt bra helg.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?