It´s raining it´s raining

Någon öppnade kranen på himlen.
Någon låter den även vara vidöppen. Här sparas inte på vattnet inte.
Det fullkomligt vräker ner. Det var ritkigt längesedan jag såg så
mycket regn på en och samma gång.
rena floden som rinner igenom staden.

Min underbara pappa fick agera taxi för oss idag.
Snäll som han är hämtade han mig och barnen vid skolan/förskolan
och körde hem oss.
TACK SNÄLLA PAPPA!!!!



Målet för min dag var att köpa en present (barnen skall på kalas i morgon) 
 och lite nya mammakläder.
Jag kom hem från stan med en stor påse kläder till mig och presenten som var bestämt.
Ganska stolt över mig själv.
Jag sa även upp mitt mobilabonemang.
Jag skall köpa ny mobil. Min ha ett eget liv där den stänger av sig när den vill
och kameran funkar inte. Ganska iriiterande med andra ord.
Nu står det mellan en Iphone och en Sony Ericson xperia.






Jag har varit lite motsträvig till iphone (har mina skäl)  men ändrade uppfattning när jag
pratade med den trevligt försäljaren idag.
har ett par dagar på mig att bestämma mig.
Nu skall jag se om jag kan fixa lite mat.
Ha det bra. KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?