Helg....underbara helg.

Jag är ledig varje dag....fast ändå längtar jag efter helgen.
Och äntligen är den här. Om ca 3 timmar kommer min man hem.
Och en glad nyhet....han behöver inte jobba i morgon.
Vi har för sörsta gången en hel helg tillsammans.
Fast man kanske inte skall ropa hej ännu. Kanske kommer något som
bara "MÅSTE" göras.
I morgon skall vi i alla fall på bio.
Vi skall se Shutters island. Har hört att den skall vara jätte bra, så nu ser jag fram emot den.


Idag blir det nog bara en väldigt lugn och skön fredagskväll hemma. Vi skall handla lite mat och laga den tillsammans. Bara ta det väldigt lugnt och titta på Solsidan. Skratta lite och i morgon kan vi ligga kvar i sängen länge utan att känna press  på att någon måste till skolan, och frukosten måste vara framme innan 7.
I morgon äter vi frukost när vi känner för det. Och ligger i sängen så länge vi känner för det.
Tar en promenad....om vi känner för det.
Helger är sköna.
Även när vi har barnen är helger toppen. Ingen stress och inget jäkt.
Frukosten äts när alla är vakna och uppe.
Inga måsten, utan ta dagarna som de är.
Leka massa med barnen. Gå ut.

JAG ÄLSKAR HELG!!!!

Nu är bebisen i magen hel vild igen. Efter sammandragningen i måndags så var den lite lugnare och igår var den knappt kännbar. Jag blev ju orolig men barnmorskan lyssnade och allt lät bra.
Idag leker den cirkus igen.
Så skönt att känna den.
När Emil låg i magen var han jätte lugn. Man fick peta massor på honom för
att överhuvudtagen få en liten spark.
Embla var helvild i magen. Var aldrig stilla. Utan det var full fart morogn och kväll.
Denna bebben är lite lik Embla. Undrar då om det är en flicka.
En kompis Daniel är helt hundra på att det är en flicka.
Han har aldrig haft fel säger han.
Får se om han får rätt eller om detta är första gången det blir fel.
Emma tror med på flicka.
Ja den som lever får se.
Ha en toppen helg nu.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?