Flodhäst i tårar.

25.9 grader mätte vår termometer i skuggan igår.
Idag visar den blotta 15 grader.
Fast jag tycker det känns skönt.
Min kropp sväller ju hejdlöst när det är varmt ute.
igår gjorde fötterna ont och kliade.
Idag ser de nästan humana ut igen.
Och skratta ni bara åt mina fötter, själv känner jag mig oerhört ledsen och
grotesk när jag ser de.
 Stackars Tinus som har en flodhäst till fru just nu.

Igår var jag på jobbet en sväng (kan ju bli sista innan liten kommer)
för att fira underbara Helena som gifte sig med sin älskade Argjent på midsommarafton.
Jordgubbar och bubbel (alkoholfri cider) smaskade vi i oss.
Jag och tre goa vänner har namngett en stjärna till de och köpte även ett
gott mouserande vin.
Hoppas de gillade presenten. Och hoppas de får ett långt lyckligt liv tillsammans.


Igår kväll var även Magnus (vår ena toastmaster) och hans gulliga sambo på middag.
Vi grillade och hinkade i oss vätska (jag vatten)
då det var hur varmt som helst.
En jätte trevlig kväll blev det. Och jag hoppas vi kan träffas snart igen.
Helt plötsligt så öppnade sig i alla fall himlen och regnet vräkte ner.
Temperaturen sjunk från 25.9 till 18.8 grader på bara 3 minuter.
Viket även gjorde att mina fötter krymte från storlek 49 till 43.
I vanliga fall har jag ju stl 38 så nu kan förstå att mina skor mer eller mindre inte passar.
Nu skall jag sitta med fötterna i högläge en stund och om det slutar regna så blir det en lång promenad om en stund.
KRAM PÅ ER ALLA♥

Jag måste bara lägga in en låt som jag tycker är så fruktansvärt bra.
LYSSNA OCH NJUT.

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?