whats happening????

Ännu en strålande dag i Göteborg.
Solen skiner. Himlen är alldeles blå.
Det är redan 15 grader här och varmare lär det bli.
Så skönt!!

Dagen har en hel del roligheter att genomföra.
Först lunch med goa Johanna.
Hon hade något mysigt ställe som
man kunde sitta på...ute i solen.
Prata av sig lite och samtidigt få sol.
Kan det bli bättre?
Sen en snabbis till coop och handla.
För i kväll kommer världens bästa lillebror
på middag.
 Känner på mig att det kommer bli en bra dag.


Snart är det helg igen. Och i morgon kommer mina godingar.
Och helgen är fullbokad.
Fast av massa kul saker.

I morgon tar min kusin studenten.
jag och barnen åker med mina föräldrar ner (de bor i Onsala)
och sen kommer Tinus efter sitt jobb.
På lördag fyller min UNDERBARA PAPPA år.
Så då blir det kalas för hela slanten.
Och på söndag är det lunch/middag hos Mia och Mikael i Floda.
Japp fullbokat var det.
Men det skall bli kul.

Och nästa vecka slutar Emil skolan.
Och då har vi sommarlov.
varje vecka de är hos oss.
Lediga...utan att behöva springa iväg till skolan/förskolan.
Bara vara lediga.
Bara få ta dagarna som de kommer.
Och visst kommer vi få lite egentid innan bebben kommer.

Idag är det förästen exakt 1 månad kvar till Beräknad förlossning.
HOPPAS HOPPA DET GÅR SNABBT.

KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?