2010 äntligen

Och så var äntligen det nya året här. 2010 du är efterlängtad.
Nyår blev som mycket annat i livet inte som planerat.
Vi skulle fira Nyår hemma hos goda vänner i Gråbo. Men de fick hastigt avboka då hennes mamma fått veta att hon har levercanser.
Ett jobbigt besked så här i juletid. Visserligen alltid ett jobbigt besked men vid jul har man ju så mycket ändå.
Men flexibel som man är så ändrade vi om planeringarna och hamnade hemma hos oss. Våra vänner Kalle och jenny kom även hit och tillsammans lagade vi otroligt god mat.
Klockan 22.30 gav Embla upp och somnade i soffan. Och när jag bar in henne i sängen strax innan tolv så rörde hon inte min. Så hon missade detta nyår. Emil vär däremot vaken hela tiden. När raketerna väl började smälla in det nya året så blev han först jätte rädd men det tog inte lång tid innan han stod på balkongen och skålade i Pomac med oss andra.
För någon skumpa blev det ju inte detta året.

Nu är det nya året äntligen här och jag börjar med att tända ett ljus för alla som har det jobbigt just nu. Där band annat Min nära vän som fått beskedet om mammans levercanser. Jag tänker på er jätte mycket


Här kommer också en liten bild på magen min. Är i vecka 15 nu och magen syns redan. kan vara för att det är barn tre som ligger där i. I vilket fall som helst så har Tinus fått ta en bild nu så jag kunde lägga in en bild på den.
Finns de som frågat hur jag ser ut.
Och större kommer jag ju bli.


Hmmmm fixade inte att få den på rätt håll. :O(

Hur gör man????

Ha nu i alla fall en riktigt bra kväll.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?