Redan helg!!

Och så var helgen här igen.
Och de tre underbara veckorna är redan slut.
Om ett par timmar är barnen på väg till sin pappa
och jag får vänta en hel vecka innan jag får se de igen.
Känns lite jobbigt faktiskt, men kommer säkert gå bra.
Idag har de studiedag så båda är lediga.
Skönt att passa på att njuta av de lite extra innan de åker.
Trodde jag... Emil är ute och cyklar med sina kompisar och Embla vill
vara själv på sitt rum.
Ja ja.... Sånt är livet.


Vi har haft två kanon nätter.
Nova har sovit hela nätterna i sin säng.
Bara vaknat en gång för att äta och sen somnat om igen.
Vet inte riktigt ännu om jag vågar tro att det är för alltid
eller om det blir som förra gången.
När hon hade en eller två bra nätter och helt plötsligt
blev det ett par riktigt jobbiga nätter igen.

HOPPAS HOPPAS HOPPAS ATT DET ÄR FÖR ATT STANNA DENNA GÅNGEN.



I morgon skall min man segla Tjörn runt.
Därför hoppas jag på fint väder och inte allt för mycket vind.
Lie behövs, det fattar jag med. Men ingen storm.
Han har verkligen längtat efetr att få segla. Så i morgon är det hans tur.
Jag och Nova får hitta någon som vill tillbringa dagen med oss.

Ha en fantastisk helg.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?