En trevlig dag

ÄNTLIGEN FICK JAG TRÄFFA UNDERBARA EMMA!!!
Räknade ut att jag inte har träffat henne sedan januari.
Och jag har faktiskt saknat henne.
Klockan 12 hade vi bestämt träff i stan.
Och för min del var det ju lunchdags då.
Så vi begav oss till en salladsbar.
Där satt vi i ca 2 timmar och bara ptade. Om precis allt.
Jag var enormt nyfiken på allt hon varit med om
i Umeå. Och hur hon hade det.
Hon klämde lite på magen och tyckte att jag var tjock.
Hmmm....JAG VET!!!!!
Går ju liksom inte att undgå min mage nu.

Tyvärr så går tiden allt för fort när man har trevligt.
Klockan 14.30 skulle jag ju på Reggio Emilia kurs.
Men vi har bestämt att ses i morgon igen. Och nu utan några krav på
att vi skall vara någon annan stans.
Skall bli väldigt trevligt.

I vilket fall som helst så begav jag mig till kursen som går på Studium i Majorna.
På 5:e våningen. Utan hiss för eleverna.
Ni må tro att jag var helt slut efter det motionspasset.
Sen väntade tre timmars arbete. Och min kropp är just nu inte gjord för att sitta på trästolar.
Men jag måste säga att pedagigerna jag har är otroligt bra. Jag fick lov att stå upp och traska runt
så mycket jag ville. Och sen lovade hon mig att nästa gång skall de köra ner personalhissen till mig.
TACK OCH LOV FÖR DET!!!

Nu skall jag slappa i soffan en stund innan Tinus kommer hem från sin träning.
Vi hörs i morogn.
KRAM♥


  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?