Valborg

Jag har verkligen inte haft den tid jag behöver.
Plötsligt så sprang bara veckan iväg.
Från ledsamhet och frusteration till ett väldigt bra slut.
Och nu känns kroppen väldigt lugn igen.
Jag har nästan precis lämnat av mina barn.
Och inser att det är en hel vecka kvar tills jag får se de igen.
Oftast så blir det en lång vecka.

Igår var jag med Emil i skolan.
Det var väldigt kul och spännande att få följa med och se hur hans lektioner går till.
Hälsoäventyr, matte, bamba och lek.
Kände mig nästan som ett barn själv där jag satt.
Och spännande att se honom i den miljön han faktiskt tillbringar varje dag.

Idag har vi varit lediga.
Tog det väldigt lugnt i morse och sen även resten av timmarna innan de skulle till sin pappa.

Nu har jag sysselsatt mig med lite städning. Enkla saker som inte skall påverka min kropp.
Damma, skura toaletterna, vika tvätt och hänga tvätt.
Dammsugning och moppning får maken ta när han kommer hem.

Nu skall jag vila en stund. Ta igen ett par timmars sömn. Och sen får
vi se vad kvällen har att erbjuda.
Önskar alla en riktigt bra Valborg.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?