Något sätter stopp

BILJETTERNA ÄR BOKADE.
10 MAJ BLIR DET GAIS-IFK GÖTEBORG.
JAG, PETER OCH HELENA.
Ja om nu inte något som valigt skall inträffa. Vilket det gjorde.
Som vanligt.

Tinus♥ och jag har ju bråkat lite med barnmorskan för att vi skall få gå med i en föräldrarutbildning.
De ville inte ge med sig först eftersom jag inte är förstagångs föderska.
Men blir faktiskt förälder för första gången.
Men efter mycket tjatande och pratande (Min barnmorska ville det från början) så kom de fram till att det
var okej för oss att gå. Vi blev ju självklart väldigt glada.
Idag kom det hem ett brev.
Vi är välkomna på första mötet av föräldrargruppen 10 maj. 16.30- 18.30.
SAMMA DAG SOM FOTBOLLSMATCHEN.
Ja varför inte???
Så nu måste jag få ihop detta.
Hur kan jag hinna med båda sakerna?
Jag kommer ju inte missa föräldrargruppen men samtidigt vill jag ju gå på matchen med mina vänner.

Hur får man ihop det då????



Nu har jag avnjutit en god glass.
Min favorit från år till år. Spirello.
Ute skiner solen och jag har sugit in massa solenergi.
Nu skall jag strax laga lite mat till maken när han kommer hem.
sen hoppas jag på en promenad tillsammans.
Ha en fortsatt bra kväll.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?