2 maj 2009

När jag och Tinus♥ träffades för snart ett år sedan så hade vi våra två första dejter på Klippan "Röda sten" Detta var ju självklart stället som blev "vårt" speciella ställe. Jag älskar att åka dit och känna havsbrisen mot min hud och njuta av havsluften. Minns såväl att vi satt där och bara höll om varandra och njöt av solen och varandra.
Hela vintern har jag verkligen gått och längtat efter klippan igen. Vintern går väldigt långsamt kan jag ju tala om.
Men förra veckan packade jag en picknick korg och tog med honom dit ner igen. Första gången i år. Gud vad det var underbart. Vi åt gott och bara njöt på bryggan. Vädret var verkligen toppen. Och jag kän¨de mig så hemma igen.
Idag tog vi med barnen dit. Så de skulle få se detta underbara ställe. Solen sken men det var tyvärr inte alls lika varmt idag. Men de hade roligt i alla fall.
Innan det var vi i slottskogen. En heldag, Med picknick och underbart humör.
Jag njuter verkligen av att bara få vara. Ta dagen som den kommer och njuta av det man har.
Så här såg vår dag ut.

Embla och mamma......


Emil klappar en kompis på baken :)

Picknick i det gröna



En tur till Underbara Klippan

My love♥

Som sagt....en helt underbar dag denna sköna lånlediga helg. UNDERBART.

Ses snart igen.
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?