semester äntligen

Nu har semestern äntligen börjat. ÄNTLIGEN skriker jag nästan ut eftersom det är precis vad min kropp behöver. Jag försöker lämna en jätte jobbig tid bakom mig nu. Så med nya tag och en underbar semester så hoppas jag återkomma med ny energi till hösten.
Något som inte kommit fram direkt innan är att jag går på en del olika läkarkontroller. Haft en hel del smärtor i buken och nu går jag på utredning. Fått samma svar på alla proverna och inväntar nu ett sista prov som ligger på remiss. Detta har tyvärr tagit en hel del energi från mig. Sen verkar det som om man vissa gånger i livet får en hel del otur. Att vad man än gör så blir det inte som man tänkt sig. Just nu känns det så.
Men jag har bestämt mig för att ta tag i detta nu och denna gången skall inget få hindra det. Vill faktiskt inte gå längre in på vad som är fel eller vad som hänt, men de som känner mig väl vet vad det handlar om.

Klicka för att se bildinformation

Men nu nya tag och snart på fötter igen.
Dagarna som kommer nu tillbringas med min sambo. Just nu ute i ett hus i Hällsvik men får se vart vi hamnar. Tar dagarna som de kommer. En dag i taget.
Njuter av att faktiskt vara ledig utan större krav på mig......

Hej så länge!!!Klicka för att se bildinformation

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?