Pinsamhetstest

STORA PINSAMHETSTESTEN 2009!

Jag lovade min kompis Emma att prova detta- Snälla kopiera ni med och gör det.
Har du pojkvän/flickvän? Ja (Tinus)

Har du haft pojkvän/flickvän 2009? Ja
Har du hånglat med någon 2009?  Självklart

Har du kramat någon 2009? Mmmm älskar att kramas
Har du hatat någon 2009? Nja....hatar väll inte folk direkt.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2009? Ja, Tinus, mina underbara barn
Har du varit kär 2009? Oh ja
Är du kär nu? Japp
I vem? Tinus såklart
Kan du vissla? Jadå
Äger du en mascara? Jag äger ett par stycken
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter?  Troligen inte.....kanske 2
Är du en fjortis? Är man det när man är snart 31????
Är du emo? Nej....
Gillar du vältränade killar? Haft en del i mitt liv...

Gillar du tjocka/överviktiga killar? Ja varför inte...
Gillar du nörd-killar som pluggar ? Inget fel på de heller
Har du över 10 bhar på dig just nu? Brukar någon ha så många på sig????
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? Tinus är ju trots allt bara ett halvår äldre än mig.
Kan du köra skoter? Jag har bara åkt med
Kan du leka apa? Hahahha....hmmm ja troligen
Är du brunett? Nej en smart blondin
Är du blond? JAAAAAA
Har du haft svart hår? Testat det mesta jag
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? Har aldrig provat. (Blir något för kvällens fest)

vad har du på dig för underkläder? Just nu trosor och linne
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit ?  Han var 8 år äldre än mig så nu 39

Vem fick du sms av senast? Peter på jobbet
Vem skickade du sms till senast? Martin
Vem ringde dig senast? Christian
Vem hånglade du med senast? Tinus
Vem pussade du senast? Emil och Embla
Vem kramade du senast? Emma
Vad drack du senast? Vitt vin
är du allergisk mot någoting? Tror inte det
är du sexmonster? hahhahah   ja jag är ju det Mycket och ofta...
Räcker det med pinsamma frågor för dig nu? Nej  detta var ju kul ju.
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?