Möhippa!

I lördags var det då dags för mig att bli överraskad  med en MÖHIPPA. Tinus hade ju sin svensexa förra veckan.
Jag vet ju att jag valt fyra underbara tjejer som tärnor, så direkt rädd var jag inte. Litar ju på de till 100%.
Och de var så snälla mot mig.
Första stoppet var Gustav Adolfs Torg. Klockan 9.45. Där tog Emma, Sofia, Lina och Marina emot mig. Jag fick en urtjusig krona och en banderoll. Lite nervös kanske jag var ändå.
Tinus hade fått order om att packa en väska med kläder till mig.
Vi gick iväg till nordstan....och "The studio" Vi skulle bli modeller för en dag. Sminkade och fotograferade. Vilken tur att min blivande har bra klädsmak då efetrsom han hade valt allt.
Detta tog nästan 2 timmar. Ut och in hos fotografen. Byta kläder och posera. Så häftigt. Och bilderna blev trot eller ej riktigt bra. (kanske inte så bra som Tinus säger men är ganska nöjd)
När man blivit fotad så länge så blir man ju kaffe sugen. Så vi hittade ett mysigt litet fik och jag fick en Cappuchino.
Nästa stopp- Emmas hem. Där hade Emmas svåger Marcus lagat en otroligt god tre rätters lunch. Italienskt.
Vi pratade, drack vin, åt gott och skratttade så det gjorde ont i magen.
Närmare halv sex på eftermiddagen begav vi oss till Liseberg för femkamp. Där slöt även 9 andra tjer upp. Jag måste ypperligt erkänna att jag är bättre på femkamp med mindre vin i kroppen. Så som ni förstod så vann ju i alla fall inte mitt lag..... Men jag kämpade emot förlusten med en tur i BALDER......
Lite ont i fötterna får man ju så när femkampen var avklarad så var det skönt med middag...och att få sitta på stolarna på "Joe Ferellis" Där satt vi LÄNGE. Åt en underbar pasta med skaldjur och lax.....och drack en och annan öl.
Behöver väll inte säga att jag skrattade en del där också!!!!! MASSOR......

Sen sista stoppet....HARD ROCK CAFE. En sjukt rolig och underhållande kväll på schlagergolvet.
TACK MINA UNDERBARA TÄRNOR FÖR EN UNDERBAR MÖHIPPA!!!!
Så glad att ha er vid min sida....och idag är det ju bara 5 dagar kvar.
Sen älskling är jag din fru!!!

KRAM och GODNATT



  Anna

Å, gud så kul med möhippa!

Och vilka fina bilder!!!!



Ha ett underbart bröllop =)

Kram

 2009-08-24     21:37:40    URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
  emma

mikaela....vem är inte underbar? du har skrivit att du valt 3 underbara tärnor och vi är 4!!!!

sen va det 7 pers som slöt upp på liseberg o inte 9...=)

puss

 2009-08-25     12:20:54    URL: http://emmmizen.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?