underbart är kort.....

Jag vet att man skall vara glad för det lilla.....det vet jag.
MEN det kunde väll vara lite längre än en helg.
I fredags blev Emil fri från sin feber, och
idag gick Nova på sin.
38,9 visade tempen innan hon gick och lade sig.
NÄR I HELA FRIDENS NAMN SKALL DETTA TA SLUT?



Men vad hände med vädret nu då?
I går var det sol och vårkänslorna
spreds i hela kroppen.
Och idag.......då börjar det snöa.
Massa vita flingor dalade ner från himlen.
Det började blåsa upp och helt plötsligt var det snöstorm.
Fruktansvärt kallt.
Det är fortfarande mars. Jag vet det.
Men snart är ju april här.
Så visst borde det snart kunna ge med sig.
Jag vill inte ha mer snö och is nu.
VILL INTE!!!!!



Nu skall jag krypa upp i soffan innan
det är dags att försöka få några
timmars skönhetssömn.
Innan dess blir det ett program av Big Brother.
Godnatt.

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?