HLR

Gårdagens huvudvärk har gett med sig och idag
känner jag mig fit for fight igen.
Det är riktigt jobbigt att ha huvudvärk.
Det känns nästan som en hjälm på huvudet.
Den trycker och gör det jobbigt att konsentrera sig.
Man vill kisa med ögonen fast då blir det bara värre.
Och det är knappt att tabletter hjälper att få bort den.
Men idag har jag varit smärtofri hela långa dagen.
Därför känner jag mig helt redo för sista
gången på HLR utbildningen.



Nova skall tillbringa natten hemma hos sin farmor och farfar.
Så här hemma är jätte tyst nu.
Jag är inte van vid att kunna sitta i soffan och blogga på dagen
om hon inte sover.
Inte behöver jag springa efter henne heller.
(För just nu utforskar hon precis allt hon hittar)
Jag kan bara sitta här och göra precis det jag vill.
Det är faktiskt en liten märklig känsla.
Just nu passar jag på att få till ett blogginlägg
och sen tänkte jag ta en lång dusch och bara se på tv.
Tills Tinus kommer hem och det är dags att gå.





I morgon är det fredag igen.
De stora barnen kommer hem och vår fullbokade helg börjar.
Hockey, hockey, Me and I party och lite mer hockey.
Blir nog en spännande helg.
Men i vilket fall som helst så skall det bli underbart att
få hem mina stora hjärtan.

Nu hoppas jag att alla får en riktigt bra kväll.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?