Huvudvärk

Jag vaknade i morse med en fruktansvärd huvudvärk.
Som tur var lyckades jag somna om och vaknade
två timmar senare smärtofri.
Jätte skönt tänkte jag.
Passade på  att packa iväg mig och Nova till
grötfrukosten på öppna förskolan.
(Risgrynsgröt, smörgås, pålägg, juice, ägg och kaffe/te)
Hur billigt som helst. Bara 10kr för allt detta.
Det är ju dock mycket trevligare än att äta
ensama hemma.
Nova har kompisar i sin ålder och jag har vuxna att prata med.
Kan ju inte bli bättre.
Men efter sångsamlingen kom
huvudvärken smygandes igen.
jag avskyr verkligen att ha huvudvärk.
Så jag bestämde mig för att frisk luft säkerligen
är ett jätte bra botemedel.
Så en promenad på 45 minuter blev det.
Huvudvärken försvann igen.
Men för hur länge?



Idag skall jag ta tag i ännu en punkt på
min egen TO DO-lista.
Så mamma kommer och passar Nova när vi (Tinus skall med)
Och i morgon är det sista gången på HLR utbildningen.
(Som verkligen är riktigt riktigt bra)
Då passar Tinus föräldrar Nova.
Inser vilken tur vi har som bor så nära
alla våra annhöriga och inga problem att få barnvakter.
JAG ÄR VERKLIGEN JÄTTE TACKSAM FÖR ALL HJÄLP!!!!

Måste berätta en till sak om vår JÄTTE BRA
öppna förskola.
De har så att man kan sälja och handla begagnade kläder där.
Jag har sålt av hur mycket som helst av Novas utvuxna kläder.
Och köpt hur mycket fint som helst med.
Igår lade jag vantarna på en ny vårjacka till henne.
Och som de flesta vet så är mitt
favorit märke i barnkläder Villervalla.
Jag gillar verkligen färgerna och stilen de har
på sina kläder.
Även att kläderna i många fall oavsett färg passar både killlar ovh tjejer.
Så denna fina jackan köpte jag igår.
Och jag är verkligen jätte nöjd.


SNYGG VA!!!

Nu skall Nova och jag få i oss lite mat.
Hej så länge

  Sofia

Hej! Hoppas att din huvudvärk håller sig borta nu <3 Vilken underbar jacka! HABEGÄR :))

 2011-03-17     13:13:24    URL: http://thenewshitintown.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?