Ännu en bacillträff

Nova är väldigt hängig.
Hög feber och fruktansvärt förkyld.
Jag trodde för ett litet tag att
det skulle ge med sig under natten.
Men icke sa nicke.
Natten var orolig och i morse var febern kvar.
Stackars stackars lilla Nova.
Jag är less på alla sjukdomar,
och nu hoppas jag verkligen att detta är
sista gången på
väldigt väldigt länge.


Idag är det en solig och fin måndag igen.
Och måndagar är vägning för min del.
I två veckor nu har jag stått helt stilla på
mina 65,3kg.
Men jag har inte gett upp för det.
Och denna veckan kom äntligen resultatet.
-1,3 kg.
Vilken skön känsla att se vågen visa
64kg efter två lite tråkiga veckor.

Mitt mål var att komma under 65 kg.
Äntligen fixat.
Jag tänker kämpa ett litet tag till fast inte väga under 60.
Jag är stolt över mig själv att jag har
ork och karaktär att klara detta.
Och på fredag har det gått 3 månader utan godis.
Det är stort.
Gotteråttan Mikaela har alltså klarat 3 hela månader utan godis.
Det är ju nästanvärt att fira!!!!!!




Sanrt åker de stora barnen till sin pappa igen.
Då blir det så där tomt hemma igen.
Och längtan börjar stiga i kroppen.
Hoppas veckan går fort.

KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?