Trevliga tjejhelgen på G

Hjälp vilken kul kväll jag hade igår.
Länge sedan jag dansade och skrattade så mycket.
Kvällen startade med middag på Bryggeriet
och avslutades mitt i natten på Hard rock cafe.
6 glada tjejer från början som sedan
utökades till 8 och innan kvällen var slut
så var vi helt plötsligt 10.

Jag vill tacka all er mysiga tjejer som var med för denna helt
akalöst roliga kväll/natt.
Detta måste göras om snart.
(Kallas det blodad tand)
En del kort togs men jag vill inte lägga ut några
här på bloggen innan jag vet att alla
tycker det är okej.



Ikväll skall jag spendera tiden med bästa Emma.
En riktig tjejkväll med spabad, färga håret, tacos och film.
Två tjejer som pratar en massa skit och
bara umgås.
Och eftersom Tinus fortfarande är ute och seglar
så har hon lovat att hjälpa mig inför Novas kalas imorgon.



Nu hägrar duschen och sen slapp i soffan.
KRAM♥

  Rebecca

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

 2011-07-11     06:31:51    URL: http://gravidforsakring.net
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?