Båtmässa och melodifestival

Igår startade båtmässan i Göteborg.
Självklart var jag på plats, tillsammans med
en hel del andra människor.
Tinus och hans Sjösport har ju en egen monter
och det är väll självklart att man vill se hur det gått för dem.
Det var en större monter i år och de har fått till det riktigt bra.
Jag gillar att gå på förkvällen då det serveras lite mat och dryck.
Oftast springer man på massa människor som man känner.
Folk är glada och stämningen är lätt.
Det finns hur många båtar som helst att se på.
Kläder och prylar som kan vara bra att ha.
Jag gick dit med mina föräldrar och goda vännerna Annette och Tony.
Nova och Isabella var väldigt nöjda med alla människor runt omkring.
En skön kväll och en bra början på båtmässan.



Ikväll börjar melodifestivalen.
I år har jag ingen som helst
koll på vilka deltagre som är med.
Jag var tvungen att gå in på tv.se för att se efter.
Allt jag vet är att Rickard Olsson är programledare.
Men jag kommer självklart titta ikväll ändå.
Och Tinus hinner nog hem till 20.00 så
det blir lite god mat och lite gemensam tid.
Vi hinner ju inte ses så värst mycket denna veckan.
Så man få ta vara på den tid man får.
Då blir melodifestivalen och fajitas jätte bra.




Nu tänker Nova och jag ta en skön promenad.
 Sedan får vi se vad helgen har att
erbjuda oss.
Kankse något trevlig besök?
Några förslag?
Ha alla en fantastisk helg.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?