Räddad

VÅGEN ÄR LAGAD!!!
Nytt batteri inköpt och äntligen stämmer allt.
Nu väger jag lika mycket oavsett vilket rum jag väger mig i.
Och när jag vägde mig idag så visade den + 0,3 kg.
Så antingen så står jag still denna veckan eller så har
jag gått ner 5 kg på två dagar.
Tror ju självklart att jag står still eller gått ner.
För nu vägde jag mig precis efter maten idag och inte alls
på samma tidpunkt som jag brukar.
Men nu är i alla fall tragedin löst i familjen.



Det blev en tur till öppna förskolan idag.
Jag ser hur mycket Nova uppskattar att vara där
och hur mycket hon lär sig.
Iaktar de andra barnen, härmar och bara älskar att vara där.
Efter några timmar där så är hon helt tillfreds.
Passade även på att besöka min pappa som
opererat knät och ligger på
ortopeden i Mölndal.
Jag och barnen åkte dit ett par timmar.
Tinus hämtade oss lagom tills det var dags att åka hem igen.
Mysigt att träffa pappsen för att se hur han mår.
Efter omständigheterna mdde han bra.
Självklart hade han ont, men det är ju inget konstigt när
de varit inne i kroppen och kapat och lagat.
Sakta men säkert kommer han bli bra igen.
Till och med bättre.


Snart drar ännu en jätte hektisk helg igång.
Hockey både lördag och söndag.
Kalas för mamma, kalas för Embla och Emil skall på kalas.
Vi behöver absolut inte känna att vi är sysslolösa.
Men jag är säker på att det blir en väldigt bra helg.
Nu skall jag njuta resten av kvällen framför tvapparaten.
Kram på er alla.

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?