Överraskande

I morse överraskade jag nog mig själv.
Nova som oftast sover fram till 7-7.30 valde att
börja sin dag redan 6.15.
Absolut inte pigg men ville dock inte heller sova.
Tinus skulle iväg jätte tidigt för att lämna in vår
bil som blivit i stort behov av lite omtanke.
Med andra ord kunde varken jag eller Nova somna om denna morgon.
Klockan 9 hade jag bestämt mig för
den urmysiga grötfrukosten som serveras på
öpnna förskolan varje onsdag.
Jag bestämde mig då för att ta en rask och skön promenad innan.
8.15 startade vi och 9.10 var vi på plats på Öppna förskola.
Flåsade och rätt varm, men fy vilken skön promenad det var.
Eftersom jag fick förbrännt några kalorier så smakade
grötfrukosten ännu godare såklart.



Hall och kök är nästan helst klara nu.
Det som fattas är bara lite lister. De sätter vi mog upp i eftermiddag.
Det blev verkligen jätte fint. Riktigt nöjd.
TACK SNÄLLA STIG FÖR HJÄLPEN!!!




Just nu tränar Nova ideligen på att lära sig krypa.
Hon drar sig upp  alla fyra. Står där och gungar fram och tillbaka.
Men tillslut ger hon upp och lägger sig ner på mage igen.
För att göra
ett nytt försök, ett till, ett till och ännu ett till.
Nu undrar jag när hjärnan skall koppla att armar och ben skall röra sig i takt framåt.
Hon kämpar och kämpar men får inte till det.
Väldigt sött är det dock.



Ta hand om er.
Carpe diem♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?