Ett trött bloggande

Och som att vända på en
femöring så är grabben frisk idag.
Lika fort som det kom, lika fort försvann det.
Frustrerande med sjuka barn men
väldigt skönt när det går
över lika fort som det kommer.
Nu har jag bett till alla gudar som
finns att vi skall få vara friska ett tag.
Ett riktigt bra tag.
Håll tummarna är ni snälla.

Måndag idag igen.
Dags för vägning.
Jag vägde mig ju i torsdags, så först funderade jag på
att ändra dagarna till torsdagar.
Men jag beslöt mig i alla fall för att väga
mig i morse.
Tyvärr hade jag gått upp 0,6 kg.
Men inga sura miner här inte.
Det tar jag igen nästa gång.



Jag tror att jag är för trött för att få fram något vettigt idag.
Så jag lägger ner bloggandet för idag.
NATTI ALLIHOPA

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?