Tjejträff vid lekplatsen.

Äntligen äntligen har febern gett sig av.
För gott hoppas jag.
Och idag kunde vi äntligen bege oss till
lekplatsen och träffa lite vänner.
5 glada mammor med våra söta flickor
träffades på lekplatsen för lite
trevlig social tid.
Och en massa bus av flickorna.
Eftersom barnen är beroende av en mat och sovklocka
 blev det kaffe och lunch hemma hos oss.
Åh vad det var kul att få träffa alla igen.
Jag tror att både jag och Nova njöt av att
få umgås med andra en stund.
För ännu en gång har den sociala bägaren fyllts på.
Nu hoppas jag att vi håller oss friska länge
så vi kan träffas ofta.



Jag har blivit helt frälst i keso.
Jag tycker det är så fruktansvärt gott
och perfekt som ett mellanmål.
Keso med avokado och tomat är en ren favorit.
men även arlas keso mellanmål är riktigt goda.
Har ni inte testat men gillar keso.
NI MÅSTE BARA TESTA DE!!!





Nu skall jag passa på att vila lite medan Nova sover middag.
Våra nätter är ju fortfarande bråkiga.
Men medicinen hjälper och i natt var det i alla fall en
bättre natt än på länge.
LÅNGT ifrån bra men bättre.

KRAM KRAM

  Anna

Trevligt att ni gick ut en stund till så jag och dockan också kunde "hänga" lite! Härligt att ni mår bra igen, hoppas vädret hjälper er att hålla er friska nu =)



Ha en go dag så hoppas jag vi hinner träffa er imorgon igen. Kram

 2011-04-27     16:01:15
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?