Solsting

SOL SOL SOL SOL.
Det är så otroligt skönt med denna
värme som kommit.
Trots stökiga nätter så blir det
en hel del energi över när man får
lapa i sig solens strålar hela dagen.
Och jag tar alla chanser jag får.
Alla chanser jag kan.
Fixar matsäck som följer med ut.
På så sätt kan vi verkligen vara ute hela dagen.
Barnen gillar det och jag älskar det.

Men sen vaknade jag lite ur min dröm.....
Embla kände sig hängig idag igen.
Hostar, är hängig och lite
förhöjd temp (37,8). Jag hoppas innerligt att detta
bara är en liten släng av för mycket sol och luft.
FÖR VI SKALL INTE BLI SJUKA IGEN.
För att låta henne vila så mycket
som möjligt så fick jag suga i mig
solen från balkongen idag.
Embla tillbringade större delen av dagen
(förutom någon timma som vi var ute på förmiddagen)
i soffan framför tv:n.
det blev även en liten middagslur....vilket hon inte
gjort på evigheter.
Så antingen var hon trött bara eller så är hon
på väg att bli sjuk.
Jag håller alla tummarna på att det
är det första alternativet.






Nu har jag suttit framför datan en stund och funderat
på vad jag mer skall blogga om.
Men jag kommer verkligen inte på något.
Så jag lägger ner detta för idag.

CARPE DIEM♥

  sabina

Gud så underbart det låter! Men synd om lilla Embla, håller tummarna för att hon inte gå och blir sjuk igen!

 2011-04-20     07:52:59    URL: http://sabinahill.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?