Måndag hela dagen

Jaha....idag är jag hemma
med en hängig Embla och en förkyld Nova.
Solen skiner och det känns VÅR i hela luften.
Skulle så gärna vilja vara ute men Embla orkar inte.
Febern är kvar (lägre) och halsen gör ont.
Hon ligger i soffan och ser på film.
Det är ungefär det hon orkar.
Men är man sjuk så är man.
Glass och film hela dagen blir det.




I morse hade jag vägning igen.
Denna veckan hade jag gått upp 0,8 kg.
Men jag känner mig absolut inte ledsen för det.
Det har varit en vecka med mycket fika och sena
middagar igen.
Jag vet även om att jag kan gå ner dom där hektona igen.
Så idag tar vi bara nya tag.
Nya vikten är med andra ord 63,6.



Igår var min lilla tjej 9 månader.
Tänk att lika gammal som hon nu är,
lika länge låg hon i min mage.
Då kändes dessa nio månader  som en hel evighet.
Men de här månaderna som hon levt
har ju helt enkelt gått hur fort som helst.
Märkligt det där.
Min lilla tjej blir så stor.

Njut av solen innan den försvinner igen.
♥KRAM♥

  sabina

Herre gud va stor hon börjar bli ju! Får ju komma och hälsa på som vi sa att vi skulle göra i somras..

 2011-04-11     17:51:45    URL: http://sabinahill.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?