SOL

Ljuva soliga sköna måndag.
Strålande sol, klarblå himmel och
skön vårvärme.
Idag tar vi matsäcken med oss och tillbringar en
hel massa timmar på lekplatsen.
SÅ SKÖNT MED LOV.



Måndag igen......VÄGNING.

Förra veckan hade jag gått upp 0,8kg.
Inget jag deppade ihop för.
Utan tog nya tag.
Och vilket resultat.
Jag gick ner så pass mycket att jag hamnade under det jag
hade gått upp förra veckan.
- 1,5kg.
GRYMT!!!!
Så den nya vikten är 62,1 kg.
RIKTIGT STOLT ÖVER MIG SJÄLV.

Jag har kommit såpass långt i min kamp
och känner att jag nu har kontroll över detta.
Därför känns det enklare att få unna sig saker ibland.
En kaka eller två och kanske även någon smarrig efterrätt.
Det enda som jag verkligen inte FÅR äta det är godiset.
Och nu har jag klarat 3½ månad.




Ut och njut i solen nu.
KRAM♥

  Tindra

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

 2011-05-07     18:36:13    URL: http://smsalåna.nu
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?