Bloggtorka.

Bloggtorka kan man ju säga att jag har.
Vet verkligen inte alls vad jag skall skriva om.
Kanske om hur jag mår?
Eller om vår fartfyllda helg?
Eller om mina barn?
Hur mycket jag saknar Emma?

HAR INGEN JÄ-LA ANING FAKTISKT!

Men om vi tar de kategorierna i tur och årdning så mår jag väldigt
bra. Tinus tränar bandy. Alla tre barnen ligger i sina sängar och
jag bara njuter av tystnaden lite. För det är väldigt sällan tyst när man har tre
barn hemma samtidigt.
Vi har haft en kanonskön dag tillsammans men visst blir man trött framåt kvällen.

Helgen var verkligen full av aktiviteter.
Det började på fredagen  med middag hos
Sandra och Örjan från vår föräldrargrupp.
Pålördagen var det först simskola för Embla. Sen kom
min kompis Johanna och hennes lilla Kajsa på besök.
Emil blev bjuden på hockey av mina föräldrar.
På kvällen blev det lite fika hos grannarna.
Och söndagen var helt och hållet Emils.
Eftersom han fyller år på lördag, så hade vi kalaset igår.
Detta tog ju hela söndagen.
På kvällen var vi ganska möra och satt länge i soffan och bara vilade.
Men vilken lyckad helg det blev.



Barnen ja.....vad skall vi skriva om de?

Emil njuter av att fylla 8. Och få massa presenter.
Embla njuter av att fått vara ledig idag och Nova
har lite förhöjd temp. (37.7) och är lite kinkig.
Men gud vad jag älskar de.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Emma bor kvar i Umeå. Allt för långt bort från civilisationen.
Och det jobbiga är att hon inte kan komma ner på Novas dop.
Av någon sjuk anledning så är det nästan lika
dyrt att åka från Norrland till Göteborg. Som
det är att flyga till Malaga.
Och som student kan det vara svårt att ha råd att flyga ner bara för en helg.
Lite ledsen är jag, men självklart förstår jag.
Därför får jag se fram emot julen. Då kommer hon hem och
vi får umgås.

Det blev ett litet inlägg i alla fall. Va skönt.
Nu skall jag krypa upp i soffan och bara njuta av lugnet.
Godnatt mina vänner.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?