vilket minne??

Jag älskar sushi.
Och igår köpte Tinus med det hem till middag.
Och lite vitt vin till det.
Vilket fantastiskt torsdagsmys.
Vi har börjat handla på ett nytt ställe.
Sushi Eriksberg
Jätte god sushi och fräsha varor.


Nu har jag nedräkning.
Om några timmar (klockan 13.00) hämtar jag först Embla och
sedan tar vi en liten promenad för att hämta Emil.
Och sen har vi ännu en rolig helg framför oss.
Middag, fika, simskola och kalas för Emil.
Han fyller ju när han är hos sin pappa
nästa vecka, så vi får ha hans kalas hos oss på söndag.
Sen skall jag hinna med en massa mys med alla tre barnen också.



På tal om inget alls igentligen så undrar
jag om man tappar minnet när man föder barn.
För så många saker som jag skall göra
som jag bara helt enkelt glömmer.
Och det gäller nog vissa pappor med.
Nu har Tinus sakt att vi måste skriva en lapp
på vad vi skall komma ihåg att göra.

Jag kan tänka på morgonen att idag skall jag hinna med detta och detta.
Men sen under dagen så försvinner allt och på kvällen kommer jag på
vad det var jag skulle göra.
Men tyvärr lite försent.
Hoppas minnet kommer tillbaks med tiden.
Annars kommer barnen ha en snurrig mamma....
Kram mina vänner.

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?