Sova is the shit

Jisses vilken otroligt bra natt detta blev.
Nova verkar komma in i rätt rytm nu.
(HOPPAS HOPPAS)
Hon åt sista gången 20.30 igår sen åt hon inte igen
fören klockan var 06.00 i morse.
det är 9½ timma utan mat.
Strålande Nova.
Och på köpet fick du en utvilad mamma också.
KANON!!!



Igår hade vi då vår efterlängtade återträff med föräldrargruppen.
Visst var det jätte kul att återigen se alla.
Fast vi är ju väldigt duktiga på att träffas ändå.
Men en liten fundering:
ÄR ALLA BARNMORSKOR LIKA SNURRIGA?

Jag kan inte säga att det gav mig något över huvudtaget igår.
Bara en massa svammel lät det som.
Hade jag vetat att det skulle vara så, då
hade vi nog övervägt att inte komma.

Men nu 5 veckor framöver kommer BVC ha träffar med
 babymassage och olycksfall.
Förhppningsvis lite mer spännande och givande.



Nu är det återigen tyst i lägenheten.
Två stora barn har åkt till sin pappa
och liten sover.
Jag passar på att blogga lite.
 Ha nu en fantastisk helg allihopa.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?