Njut mina vänner......

Jag tror att alla jag vet är irriterade på att SD kom in i riksdagen.
Visst det är jag med.
Men vad som mer stör mig är att Socialdemokraterna vann över Moderaterna
men trots detta så är det ändå Moderaterna som
vinner i slutändan.
Varför i hela fridens namn skall jag rösta på
ett parti när det ändå är ett block som vinner.
Hade det inte då varit enklare att man antingen fick
rösta på rött eller på blått.
Sen att de blå är 4 partier mot de rödas tre....gör väll bara saken lättare för de blå.

Nu har jag fått gnälla av mig lite.....

Annars mår jag fantastiskt bra.
Igår hade vi babymassage med föräldrargruppen.
Så efetr en jätte skön dag hemma hos Jenny åkte
vi till bvc för lite massageträning.
Nova verkade tycka det var väldigt skönt då hon mer eller mindre
"pratade" och jollrade sig igenom det hela.
Men det var nog jobbigt med massage för hon somnade tidigt igår och sov näst intill hela natten.
Lugn som en filbunke.

Idag har jag tillbringat några timmar på jobbet.
Min kollega Peter fyller 29 år idag.
Så lite kaffe och tårta blev det.
Nu hoppas vi på en riktigt kul 30 års fest nästa år....
Eller hur Peter???? ;O)
Sen direkt på efterkontroll på MVC.
Nu hemma en snabbis för att sen gå på middag hos
Vendela, Richard och lilla Cassius.
En mysig kväll med all säkerhet.

Imorgon blir det promenad och på torsdag öppna förskolan.
Sen är der fredag och då kommer de äntligen igen.
Mina änglar.

Njut av solen och ha en fortsatt bra dag.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?