Besviken

Japp då är återigen Mr Reinfeldt och hans
trogna vänner sveriges regering.
Och inte nog med det.
Sverige Demokraterna har kommit in i riksdagen.
KAN DET BLI VÄRRE???

Detta är ju inte sant.
Hur kunde svenska folket rösta in de?
Varför vill man överhuvudtaget
ha med de i riksdagen.
Kan jag få en vettig förklaring till detta?
Finns det något possitivt med
att de skall få vara med
och styra Sverige?

Jag tillhörde de som röstade rött.

Men nu tycker jag att båda blocken kan slås samman för att få
bort SD. Men detta kommer väll aldrig hända.

VAD KOMMER HÄNDA NU???



Nu drar jag iväg till min goa kompis Jenny.
Lite te och scones till frukost.
Och förhoppningsvis får man lite
possetiv energi.

Kram♥

  carina

Hej vännen!

Du har blivit utmanad i min blogg..



Kramen..

 2010-09-20     11:30:12    URL: http://cinahsspace.blogspot.comspot.com
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?