<3HÖSTEN ÄR HÄR<3

Det är okej att idiotförklara mig,
men det är sant.
JAG ÄLSKAR HÖSTEN.
Jag även regnet faktiskt.
till viss del.

Äntligen börjar det vli mörkt på morgonen och kvällen.
Träden börjar bli gula.
Man hör regnet smattra mot rutorna.
Krypa upp i soffan och tända levande ljus.

Sen kan jag väll hålla med om att det inte
är jättekul att gå ut när det blåser full storm ute
 och vad man än har på sig så blir man genomblöt.
Men det är ändå något visst med hösten.


Det är redan tisdag och jag har inte hunnit
blogga något under hela helgen.
Det har verkligen varit fullt upp.
Men vilken kanon helg vi haft.
Fast som vanligt
så tar allt slut.

Igår var vi och hälsade på Emblas gamla förskola.
Hon har tjatat om detta hur länge
som helst nu så det var ju dags att
slå slag i saken.

Det var riktight kul att komma dit och träffa
hennes gamla kompisar igen.
Och fröknarna med.
Men samtidigt som jag insåg
att jag är glad att vi bytte förskola på henne.

4 stycken 5 åringar fanns det och sen var resten små.
Hon hade inte fått mycket till stimulans där.
Så bytet var ett bra byte.
Och hon trivs ju som fisken i vattnet.

Detta får bli ett snabbt inlägg för nu
har jag lite att göra medan Nova sover.

Njut av hösten.
CARPE DIEM.

  LINDA

JA! Jag älskar med hösten. Det är så fint med alla olika färger i löven och luften är så frisk. Det är mysigt! :D

 2010-09-14     09:22:09    URL: http://lindaseclipse.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?