TACK TACK

Frölunda förlorade ännu en match igår.
1-2 mot Södertälje.
De är inte jätte bra nu.
Och oftast är de inte det på försäsongen.
Så nu hoppas vi på bättre matcher framöver.
Men i vilket fall som helst så hade jag en riktigt trevlig dag igår.
Tillsammans med Helena, Peter och Lena (mina mysiga kollegor)
hade jag en skön eftermiddag/kväll framför mig.
Vi startade med en STOR och god räkmacka på Heaven 23.
Deras räkmackor är ju kända land och rike runt.
Och det stämmer, de är riktigt goda.
När vi tryckt i oss den, mätta och belåtna begav vi oss till Scandinavium.
Dags att heja fram Frölunda.
En (tyvärr) ganska tråkig match som Frölunda förlorade.
Men en öl i pausen och lite skön stämning
gjorde ändå att vi hade riktigt trevligt.
Kvällen kunde ju bara inte sluta, så
det blev en tur till en irländsk pub.
Flying barrel.
En liten charmig pup på en av Avenyns tvärgator.
Känslan när man kom in var att uppleva
pubarna i England. (jag har ju aldrig varit på Irland)
Skillnaden var ju att det inte var fyllt med cigarrök när man kom in.
Folket som befann sig där var sällskap som ville kolla sporten på en bar, folk som var ute och åt eller stammisarna som träffas där varje dag.
Inte på något sätt oartiga eller allt för berusade.
Trevliga, pratglada och med en massa roliga berättelser att berätta.
De trivdes i sin miljö och man så sammarbetet mellan de och personalen.
På Flying Barrel blev vi kvar sen.
Drack några öl/vin och hade riktigt trevligt.

TACK HELENA. PETER OCH LENA FÖR EN VÄLDIGT TREVLIG KVÄLL.


Idag är vi lite sega alla tre hemma hos oss.
Nova är väldit trött och gnällig.
Så vad passar inte bättre än en middag hemma hos mamma och pappa.
Tinus skall fixa lite moppe och jag tänker bara mysa.
En skön söndag tycker jag.

CARPE DIEM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?