Skridskorhelg

Jag älskar verkligen att hitta på familjesaker.
När hela familjen kan vara samlade och görs något kul tillsammans.
Emil och Embla har verkligen frågat en massa gånger om
det inte var dags för skridskor snart.
Jag älskar att åka skridskor så det passade ju utmärk.
Dessutom skall ju Emil börja i hockey och då är det ju utmärkt att
träna lite extra. 
Nova fick tillbringa dagen med mormor och morfar medan vi andra
försökte visa vår duktiga sida på skridskor.
Lite som bambi på hal is kände jag mig som.

Det var verkligen jätte mysigt och trevligt att
göra något allihopa.
Längtar tills Nova är såpass stor att man kan göra saker med henne med.

När vi kom för att hämta lilltjejen var det en trött och ledsen Nova som
väntade oss. Tempen låg på 37,6.
Ingen feber men förhöjd temp.
Hoppas hoppas inte detta ger något.



I morgon börjar då Emils biviande Hockeykarriär.
9.30 är det samling i Bäckens träningshall.
Tidigt, men väldigt väldigt kul.
Han har fått låna en massa tränings saker från Tinus jobbarkompis.

Jag tycker personligen att det är viktigt att låta barnen
göra det de vill.
Hockey är en fruktansvärt dyr sport, men det är värt varenda krona.
Bara de gör något.
Inte sitter och slappar framför en tv eller en dator.
Jag ser fram emot att bli en hockeymorsa.

Godnatt nu mina vänner.
I morgon är en annan dag.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?